Posted in Անգլերեն

Homework

1.Կօգնե՞ս ինձ լվանալ ավտոմեքենան։
Will you help me wash the car?
2․Ես չեմ կարող գալ քեզ հետ կինոթատրոն, ես պետք է մնամ տանը և օգնեմ իմ մայրիկին։
In can’t come with you to the cinema, I will help my mother.
3․Մենք որոշեցինք գնել այս կոշիկները, որովհետև նրանք շատ էժան էին։
We decided to buy this shoes, because it very expensive.
4․Արամը չի նվագում դաշնամուր հիմա։
Aram is not playing the piano now.
5․Նրանք հանդիպեցի՞ն քեզ սրճարանում։
Did meet with you at cafe?
6․Ի՞նչ ես անում հիմա։ Ես ուզում եմ քեզ հրավիրել թատրոն։
What are you doing now? I want to request to the theater.
7․Որտե՞ղ գնաց ընկերդ։ 
Where did your friend?
8․Իմ մայրիկը պատրաստեց համեղ նախաճաշ երեկ առավոտ։
My mother cooked tasty breakfast yesterday morning.
9․Կգա՞ս տուն ինձ հետ։ Ես չեմ ուզում մնալ այստեղ։
Will you come with me home? I don’t want stay here.
10․Անցյալ ամիս ես կարդացի 2 շատ հետաքրքիր գիրք։
I read 2 very interesting books last month.
11․Այս զգեստը շատ թանկ է։ Ես չեմ գնի այն։
This dress very chaer. I don’t buy it.
12․Կբացե՞ս պատուհանը։ Այստեղ շատ շոգ է։
Will you open the window: It’s very hot here.
13․Ես կթարգմանեմ այս տեքստը և կուղարկեմ քեզ վաղը։
I will translate this text and will sent you tomorrow.
14․Ես շախմատ լավ չեմ խաղում։
I don’t play chess very well.
15․Նարեն խոսում է անգլերեն շատ գեղեցիկ։
Nare speaks English very beautiful.
16․Ես ավելի արագ եմ վազում քան դու։
I run faster than you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *